Veelgestelde vragen

 

Waar kan ik mijn persoonlijke informatie, zoals mijn e-mailadres of verzendadres, veranderen?

Als je al een account hebt aangemaakt, kun je onder ‘Mijn account’, ‘Mijn gegevens’ je e- mailadres, verzendadres en andere persoonlijke informatie wijzigen.


Je kunt ook bestellen zonder account, maar dan moet je je gegevens opnieuw invoeren bij iedere bestelling.

Hoe kan ik de gewenste betaalmethode selecteren of wijzigen?
  • Onder ‘Mijn account’, ‘Betaalmogelijkheden’ kun je een gewenste betaalmethode selecteren of wijzigen.
  • Je kunt ook direct bij het bestellen in je winkelmandje uit alle betaalmethoden kiezen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Onder ‘Mijn account’, ‘Mijn gegevens’ kun je je wachtwoord wijzigen.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Dr. Hauschka ondersteunt de volgende betalingswijzen:

  • iDEAL
  • creditcard
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen 3,95 euro. Vanaf een bestelwaarde van 50 euro bezorgen we gratis.

Hoe weet ik dat de bestelling daadwerkelijk is uitgevoerd?

Nadat de bestelling is voltooid, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Onder ‘Mijn account’, ‘Bestellingen’ kun je de bestelling controleren.

Hoe lang duurt de levering?

Onze producten zijn bij beschikbaarheid direct leverbaar. De levertijd is maximaal 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Zodra de bestelling ons huis heeft verlaten, ontvang je van ons een mail. De status van je bestelling zie je onder ‘Mijn account’, ‘Bestellingen’. Je kunt je ook door onze verzendpartner over de actuele status van je zending op de hoogte laten brengen. Bevestig hiervoor tijdens het bestelproces dat we je mailadres mogen delen met PostNL.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. De barcode van je zending vind je in de mail van onze verzendbevestiging. De status van de zending kun je online oproepen door op de barcode te klikken of direct bij PostNL.

Kan ik mijn zending met spoed laten leveren?

Deze service bieden we momenteel niet. Je bestelling zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. De levertijd is maximaal 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling.

IIk wil mijn pakket bij mijn bedrijf laten bezorgen.

Je kunt de bestelling naar je bedrijf laten sturen. Selecteer hiervoor tijdens het bestelproces de optie ‘Verzendadres is anders dan het factuuradres’ en voer je bedrijfsadres in, evt. ook de afdeling.

Ik zou graag nog producten toevoegen aan mijn bestelling of de bestelling wijzigen.

We kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in een bestelling. Daarom verzoeken we je om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik heb meerdere afzonderlijke bestellingen geplaatst. Kunnen deze worden gecombineerd?

Momenteel is het niet mogelijk om bestellingen te combineren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bestelling annuleren lukt helaas niet meer. De meeste bstellingen worden automatisch verwerkt en gaan direct door naar het magezijn om gepickt te worden. Als er iets niet coorect is aan uw bestelling kunt u wel retourneren.

Kan ik mijn bestelling ook naar andere landen laten sturen?

Ja, we kunnen je bestelling naar Nederland, België of Luxemburg sturen.

Kan ik producten die me niet bevallen retourneren?

Je kunt de bestelde artikelen gratis naar ons retourneren binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen.

Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen retourneren in één pakket?

Gebruik voor je retourzending altijd het retourenformulier en vul daarin het ordernummer en de artikelcodes van die order in. Wanneer je uit meerdere bestellingen iets retour wilt sturen, gebruik dan per bestelling een retourenformulier.

Krijg ik bij retourzendingen mijn geld terug?

Ja, de waarde van de geretourneerde goederen wordt bijgeschreven op je rekening.

Hoe lang duurt het terugbetalingsproces bij retourzendingen?

Dat hangt af van het betaalmiddel. Je moet echter rekening houden met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Als je retourzending verwerkt is, ontvang je een mail.

Wat moet ik doen als de artikelen tijdens het transport beschadigd of verloren gegaan zijn?

Wat vervelend dat er iets tijdens het transport kapot is gegaan. Je kunt het pakket gewoon retour sturen volgens de retourprocedure.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Wij excuseren ons voor dit ongemak. Gelieve een mail te sturen naar shop@drhauschka.nl. We zullen je zo snel mogelijk helpen.