Veelgestelde vragen
Als je al een account hebt aangemaakt, kun je onder ‘Mijn account’, ‘Mijn gegevens’ je e- mailadres, verzendadres en andere persoonlijke informatie wijzigen.
Je kunt ook bestellen zonder account, maar dan moet je je gegevens opnieuw invoeren bij iedere bestelling.
- Onder ‘Mijn account’, ‘Betaalmogelijkheden’ kun je een gewenste betaalmethode selecteren of wijzigen.
- Je kunt ook direct bij het bestellen in je winkelmandje uit alle betaalmethoden kiezen.
Onder ‘Mijn account’, ‘Mijn gegevens’ kun je je wachtwoord wijzigen.
Dr. Hauschka ondersteunt de volgende betalingswijzen:
- iDEAL
- creditcard
De verzendkosten zijn gratis voor orders boven de €50,-. Bij orders onder de €50,- rekenen wij een vaste bijdrage van €3,95 voor de verzendkosten.
Nadat de bestelling is voltooid, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Onder ‘Mijn account’, ‘Bestellingen’ kun je de bestelling controleren.
Onze producten zijn bij beschikbaarheid direct leverbaar. De levertijd is maximaal 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Orders die op werkdagen geplaatst worden voor 15:00u, worden normaal gezien dezelfde dag verzonden
Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je van ons een mail. De status van je bestelling zie je onder ‘Mijn account’, ‘Bestellingen’. Je kunt je ook door onze verzendpartner over de actuele status van je zending op de hoogte laten brengen. Bevestig hiervoor tijdens het bestelproces dat we je mailadres mogen delen met GLS.
Onze bestellingen worden bezorgd door GLS. De barcode van je zending vind je in de mail van onze verzendbevestiging. De status van de zending kun je online oproepen door op de barcode te klikken of direct bij GLS.
Deze service bieden we momenteel niet. Je bestelling zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. De levertijd is maximaal 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Orders die op werkdagen geplaatst worden voor 15:00u, worden normaal gezien dezelfde dag verzonden.
Je kunt de bestelling naar je bedrijf laten sturen. Selecteer hiervoor tijdens het bestelproces de optie ‘Verzendadres is anders dan het factuuradres’ en voer je bedrijfsadres in, evt. ook de afdeling.
We kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in een bestelling. Daarom verzoeken we je om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Momenteel is het niet mogelijk om bestellingen te combineren.
Een bestelling annuleren lukt helaas niet meer. De meeste bestellingen worden automatisch verwerkt en gaan direct door naar het magezijn om gepickt te worden. Als er iets niet correct is aan jouw bestelling, kun je deze wel retourneren.
Ja, we kunnen je bestelling naar Nederland, België of Luxemburg sturen.
Je kunt de bestelde artikelen gratis naar ons retourneren binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen.
Gebruik voor je retourzending altijd het retourformulier en vul daarin het ordernummer en de artikelcodes van die order in. Wanneer je uit meerdere bestellingen iets retour wilt sturen, gebruik dan per bestelling een retourformulier.
Ja, de waarde van de geretourneerde goederen wordt bijgeschreven op je rekening.
Dat hangt af van het betaalmiddel. Je moet echter rekening houden met een verwerkingstijd van maximaal 10 werkdagen. Als je retourzending verwerkt is, ontvang je een mail.
Wat vervelend dat er iets tijdens het transport kapot is gegaan. Je kunt het pakket gewoon retour sturen volgens de retourprocedure.
Wij excuseren ons voor dit ongemak. Gelieve een mail te sturen naar info@drhauschka.nl. We zullen je zo snel mogelijk helpen.